Deklaracja dostępności

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie ul. Wolności 15 57-100 Strzelin

 

Numer identyfikacyjny REGON

93015621600142

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

 

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

komendant@strzelin.wr.policja.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

lukasz.porebski@strzelin.wr.policja.gov.pl

Telefon kontaktowy

478723233

Data

2021-03-16

Miejscowość

Strzelin

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

WOJ. DOLNOŚLĄSKIE

Powiat

Powiat strzeliński

Gmina

Strzelin (miasto)

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

[ X ] 2) wojewody

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 2

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

[ X ] NIE

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

[ X ] NIE

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

[ X ] NIE

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

[ X ] TAK

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

[ X ] NIE

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Obiekty jednostek policyjnych chronione są na podstawie opracowanych planów ochrony, które zawierają schematy z lokalizacją pomieszczeń, rozmieszczeniem systemów zabezpieczenia technicznego oraz określają strefy ochronne zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych. Plany ochrony są dokumentami niejawnymi co wyklucza możliwość upublicznienia treści, które zawierają. Gość, interesant na terenie obiektów policyjnych jest wprowadzany przez osobą nadzorującą funkcjonariusza lub pracownika Policji, który sprawuje nadzór przez cały czas jego przebywania w obiekcie (strefie ochronnej I lub II). W obiektach policyjnych granice poszczególnych stref ochronnych I,II,III są oznaczone odpowiednimi znakami informacyjnymi, ponadto umieszczone są piktogramy z oznaczeniami zakazującymi rejestrowanie obrazu i dźwięku w strefach ochronnych.

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

Liczba stron: 2

Liczba aplikacji: 0

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

ID a11y-url strzelin.policja.gov.pl

ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-29

ID a11y-url bip.strzelin.policja.gov.pl

ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-25

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

Liczba stron: 0

Liczba aplikacji: 0

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK

b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości

SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów

internetowych [ X ] NIE

e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub

aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] TAK

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] TAK

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] TAK

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

[ X ] NIE

 

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2

 

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

[ X ] TAK

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

[ X ] NIE

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

[ X ] NIE

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

[ X ] NIE

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

[ X ] TAK

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby: 1

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

Wartość szacunkowa. KPP w Strzelnie nie prowadzi rejestru takich przypadków. Realizując ustawowe zadania Policja nie ogranicza się jedynie do obsługi interesantów w jednostkach Policji. Czynności realizowane mogą być także w miejscu zamieszkania pokrzywdzonego, świadka, osoby zgłaszającej interwencję. Dane kontaktowe do jednostek Policji oraz wszystkich dzielnicowych udostępniono na stronie internetowej jednostki oraz w aplikacji MOJA KOMENDA.

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

[ X ] NIE

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

[ X ] NIE

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

[ X ] NIE

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 31.03.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Osoba udostępniająca informację:
mł. asp. Łukasz Porębski KPP Strzelin
do góry